Startupetarako gako estrategikoak osasun arloan

Merkatura sarbidea pricing-a

Merkaturako sarbidea eta prezioen estrategia funtsezko zutabeak dira osasunaren sektoreko edozein ekimen ekintzailerentzat. Kritikoak dira merkatuaren dinamikak ulertzea, funtsezko interesdunak identifikatzea eta berrikuntzaren balioa islatzen duten prezioak ezartzea.

Programa

Jardunaldi honetan merkatu-aukeren ebaluazioaren oinarriak aztertuko dira, zehazki:

Banakako tutoretzak

Gainera, arratsaldeko jardunaldian banakako tutoretzetan parte hartzeko aukera eskainiko da, aldez aurretik izena eman eta maiatzaren 3a baino lehen baieztatuta.

Hizlariak

Nerea Blanqué

Alira Healtheko bazkidea Global Market Access-en, Alira Health-en lan egiten du, merkatuan sartzeko eta prezioak finkatzeko talde globalak zuzendu ondoren hainbat herrialdetan farmazia-enpresetan.

Farmazian lizentziaduna eta masterra Bartzelonako Unibertsitatean; Inmunologiako ikerketa-diploma Háskoli uharteetan (Islandia), Negozio Aholkularitzako graduondokoa, Glamorgan Galesko Unibertsitatean eta Senior Executive programa, PDD Bartzelonako IESE negozio-eskolan.

Xiao Wei Zhu

Aholkularitza seniorra, 5 urte baino gehiagoko esperientzia duena estrategian eta merkaturako sarbidean. Estatu Batuetan egoitza duen Acro Biotech-en lan egin zuen. Halaber, Osasun eta Farmazia Saileko zientzia biologikoen aholkulari senior gisa lan egin zuen (EY, Omakase consulting), merkatu eta prezioetara sartzeko proiektuak, merkatu-estrategia, merkatu-ikerketa eta negozio-aukeren ebaluazioa garatuz.

Kataluniako Unibertsitate Politeknikoko (UPC) Ingeniaritza Biomedikoan lizentziaduna, Kaliforniako Unibertsitateko Graduondoko Programa bat, Riverside (UCR) eta Talentu Farmazeutikoko MBA bat.

Izena eman